woensdag 13 juli 2016

Een tussendoortje

Soms, heel soms, weet ik niet direct wat ik NU zal maken. Zo 'n soms gebeurde op paasmaandag. Maar...mijn man had al ettelijke keren gevraagd of ik een nieuwe hoes wilde maken voor de kussens van zijn vaders zeteltje.


Dat was inderdaad nodig! En ik wilde ook al langer nieuwe kussens in onze zithoek.

Dus...patroontje maken voor de zetelkussens, de gepaste stofjes zoeken in de stapel decoratiestoffen die ik hier en daar voor een piepklein prijsje koop, de kussentjes meten, gepaste ritsen en paspelband zoeken... En tada... 's Avonds hadden we een proper, fris pa-zeteltje en nieuwe kussens in ons salon.

Prijs? Ik denk dat de stof samen 10€ kost en daar tel ik dan nog 6 (gerecupereerde) ritsen en 4 meter paspelband bij. Niet slecht he?! Naaisgroetjes Annemie

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!