donderdag 4 augustus 2016

FJARA-Tank-Top-topweekend!

Ik hoor me nog zeggen dat ik het toch zo leuk zou vinden om eens een patroon te testen. Et le voilà ;-). Alsof Nienke aka miss Pienkel me op haar Nederlandse eilandje hoorde en dacht: "Ik zal die Tinne eens op haar wenken bedienen."

Dikke zoen voor jou daarvoor, Nienke, het was een fijne ervaring die naar meer smaakt. 

De timing was misschien niet ideaal. Het weekend zat nogal goed vol knotsvol met mee begeleiden van workshops (daarover hier meer), verjaardagsfeestjes... Mijn goesting én verantwoordelijkheidsgevoel lieten me echter niet in de steek. Er rolden twee tops van onder de naaimachine overlock (er kwam zelfs geen naaimachine aan te pas!)... Eéntje om te testen en de ander voor echt... Dat klinkt niet alleen als een snel-klaar-project, dat is het ook! Tussen printen en showen zitten maar enkele uurtjes.

Ik houd mijn bericht deze keer ultra kort zodat je je als de bliksem naar de Pienkelwebshop kan reppen.Tot woensdag 10 augustus krijg je nog 30% korting met de code FJARALADIES30!

De zon zal dit weekend schijnen dus profiteer daarvan om je rug te showen ;-).
Een BHtip: heb je geen speciale BH en wil je dat de "litskes" niet te zien zijn? Je kan "dingeskes" kopen om je litskes bij elkaar te houden zodat ze op je rug bijeen komen (vb. bij Hunkemöller, Veritas...).







Graag nog wat voorbeelden? 
Kijk alvast bij medeteststers Shardee, Laura, Patricia, Lieve, Kyra, Sara, Marianne en Catherine. Zij postten ook een bericht of het komt er nog aan.
De top kan je ook in kindermaten aankopen. Die voor baby's kan je zelfs gratis downloaden als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief van Pienkel! Een racerbacktopje voor een babietje... Kan het nog schattiger???

Laat je iets weten als je zelf ook een Fjara maakt?


Naaisgroetjes TinneV!

19 opmerkingen:

  1. Jouw versie is supertof geworden! Leuk hé, zo'n patroontje testen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je bezoekje ;-). En ja, leuk dat testen. Wel even pittig als je geen tijd hebt maar ik wil het nog wel doen. Eigenlijk ben ik zelfs al weer met iets bezig ;-)

      Verwijderen
  2. Heel hartelijk dank voor je hulp, het was echt een super testweekend zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van deze Fjara ben ik helemaal fan Tinne ♥ !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Goed! Terug wat tijd achter je naaimachine met iets heel eenvoudig ;-)

      Verwijderen
  5. De timing kon niet beter inderdaad met het mooie weer in het vooruitzicht. Dat heb jij mooi gemaakt ! Mooie comfy top !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't Is echt een super leuke versie geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!