maandag 22 augustus 2016

Alweer een testje (deel 1): de Isa-racerbacktop voor meisjes...

Augustus 2016 was voor mij een toptest-maand of een top!-testmaand, kies zelf maar ;-). Ik zette ze immers in met de test van een top en kan ze ook zo afsluiten! De eerste voor grote meisjes, aka dames ;-), nu één voor de "kleintjes".  Net lanceerde Niki van Fromnikiwithlove  de Isa! Kan de timing beter? De beste temperaturen van de zomer komen er nu nog aan!

Het was alweer boeiend om het maakproces van wat dichterbij te kunnen volgen... Ik ben helemaal gewonnen voor het testen ;-).

Niki biedt voor de luttele 2,5 euro een bundel van patroontjes met racerback aan: én een top én een strandjurkje én een maxi-jurk (tot maat 152)! Wat krijg je tegenwoordig nog voor 2.5 euro? Je kan er nog amper een brood mee kopen ;-). 

Ik testte de top en het strandjurkje (zie "Alweer een testje (deel 2)"). Beide zitten echt op "nen ik en ne gij" in elkaar. Da's dus hetzelfde als "rap"! De voorbereidende handelingen, zoals overnemen van het patroon op papier puinzak uit de Action en daarna op de stof, nemen nog het meeste tijd in beslag! Het resultaat is op en top zomers...
Prima en duidelijke werkbeschrijving ook, aangevuld met foto's...

Het stofje dat ik gebruikte voor het grote meisjes patroon dat pas gelanceerd werd, was net groot genoeg om er ook voor Noor een T-shirtje uit te knippen. Als we twinnen doen we dat meteen goed ;-). 

Voor Noor maakte ik het modelletje iets sportiever door er onderaan een brede band aan te zetten (meer stof had ik niet, ik moest dus wel creatief zijn ;-)). Toen ze het aandeed, gleed ze haar fantasiewereldje in en werd ze plots een sportster. Met joggen en pompen op de stoep voor het huis en al ;-). Ze illustreert perfect dat het T-shirt niet alleen als zomertopje kan dienen maar ook als sport T-shirt!


In deel 2 van de test kan je het strandjurkje zien...


Naaisgroetjes van TinneV.

3 opmerkingen:

  1. Superleuke foto's van een superleuke meid in een superleuke top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie zomer- en sporttop ... en Noor aan de top😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk!!! Echt de kleurtjes, de twinning!!! Geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!