dinsdag 23 augustus 2016

Alweer een testje (deel 2): een Isa-strandjurk die eigenlijk een heel stuk korter hoort ;-)

Hier verwees ik al naar de zo net gelanceerde spotgoedkope bundel super eenvoudige Isapatroontjes van Fromnikiwithlove: en top, strand- én maxi-jurk met racerback (tot maat 152). Behalve de top testte ik ook het strandjurkje...


Braaf als ik ben, knipte ik de testversie van de jurk zo lang als het patroon het voorschreef. Eigenlijk beoogde Niki een korter modelletje (tot boven de knie). In het definitieve patroon paste ze de lengte dan ook aan! Noor was echter zo enthousiast over de zwier- en zwaailengte dat ik het niet over mijn hart kreeg om er tegen haar wil een heel stuk af te knippen. Ach, zij moet het dragen... Omdat Noor dansend door het leven gaat, flockte ik een zeer, maar dan ook zeer, toepasselijke tekst op haar strandjurk: "Let's dance!" * (zoek de volgende * voor enige uitweiding ;-))

Snap je?

Ook dit jurkje zit zo snel in elkaar dat je er best nog eentje kan maken voor de mooie (na)zomer die er aan komt! 


Naaisgroetjes TinneV!

* In het flockbestandje sloop om de één of andere reden een vreselijke fout.
Bepaal de reden zelf maar ;-) Je mag ook meerdere antwoorden aankruisen:
0 het missen van een nothing box (ken je deze niet, absoluut dit filmpje bekijken!!!!)
0 het geen keuzes kunnen maken
0 met 101 dingen tegelijk bezig zijn
0 nog "rap-efkes" iets willen doen
0 ...
Ik zag het pas toen het helemaal te laat was (zie andermaal bovenvermelde redenen)! De schaamte voorbij post ik de nog niet verbeterde versie toch! Bij deze: het was expres hoor ;-). Ongetwijfeld is het begrip "dichterlijke vrijheid" op gelijkaardige wijze ontstaan ;-)

En bij deze: de herstelde versie. Geen mens die ziet dat het ooit anders was!

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!