vrijdag 1 december 2017

Instagram-giveaway!!! I Love Sweaters😍

Toffe boeken wil ik niet missen😋. Is dat voor jou ook zo? Rep je dan naar ons Instagramaccount want daar leg ik misschien een boek in jouw schoentje 👡!!

 

Het is de moeite, zeg ik je!
Behalve sweaterpatronen voor kinderen, jongeren en volwassenen (maat 92 tot maat XXL!), geeft Fran Vanseveren toffe tips om je sweater af te werken en te personaliseren.


Hou de blog in de gaten want er komt nog meer😍: meer info over het boek en vooral meer boeken (en sweaterstof!) die worden weggegeven😍. Is het pakjestijd🎁, of niet???!!!


Naaisgerief van TinneV!

Instagramaccount: naaisgerief_tinnev

27 opmerkingen:

  1. Ik waagde m'n kans al :-) Zou een heel leuk sinterklaascadeautje zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er eenleuk boek uit, ik duim alvast ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van boeken, en van sweaters. Zeker nu in de winter. Mooi geschenk voor onder de kerstboom.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes please, dear Santa, ik zet mijn schoentje graag klaar ��.... om mijn naaien weer een boost te geven!! Dankjewel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo een mooi boek met leuke sweaters voor het hele gezin, daar word ik blij van. Hij staat op mijn wenslijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt mij een heel praktisch boek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een naaiboek voor het ganse gezin, zalig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zou ik deze graag winnen,Zonder komt hij op mijn kerstlijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze zou ik graag in mijn schoentje willen. Staat bij mij ook op mijn favorietenlijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love sweaters too!! Dit boek komt hier zeker op het schap, en als ik 'em kan winnen des te beter hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een prachtige sinterklaas cadeau 😍
    Dank u

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Spannend!! Wil dit ook heel erg graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een ideaal sint kado, ben helemaal into sweaters tegenwoordig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OMG... ik,pruts er maar op los en wil deze zooooo graag. Hoe kan ik meedoen? Cadeautjes voor Sint en kerst zijn geleden van in mijn tienertijd, de opwinding van toen komt helemaal,terug naar boven nu ��

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tjé... Wat een leuk boek lijkt me dat! Dat zou ik leuk vinden om te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van steerteghem marion6 december 2017 om 10:29

    Oh heel graag. Ik vind niet zo snel iets mooi maar met dit boek gaat dat wel goed komen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh... het is vandaag 6 december. Zou de Sint dit jaar een pakje voor mij hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel graag zou ik dit boek van de Sint krijgen. Ik zou er verschillende Kerstcadeautjes kunnen uitmaken en zo op mijn beurt anderen ook blij maken. Oh lieve Sint, ik ben zooooo braaf geweest !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helaas de Sint is het land uit zonder iets in mijn schoentje te plaatsen �� Mss heb ik hier meer geluk �� deze Bommi zou er blij mee zijn en de kleinkids ook dus fingers crossed again ������

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!