maandag 20 november 2017

Levensgrote knuffels van Petit a Petit + Family én de uitslag van onze Give Away!

In mijn vorig bericht kondigde ik de give away van een vintage geïnspireerd patroon van Rosie and Me én een stofje van De Stoffenkast aan. Onderaan vind je de winnaar! 
Om in de retrosfeer te blijven, naaide ik een old fashion konijnenknuffel... 






















Zo precies een echte gelijk vroeger: eentje om aan de oren of poten vast te houden en door het huis te slepen...


Petit a Petit + Family lanceerde samen met dit konijn nog verschillende andere knuffelpatronen: De Urban Jungle Dolls. In totaal 15 dieren - van maar liefst 76 cm groot! - die je per set kan aankopen of samen in één bundel. Per set krijg je nog verschillende opties zodat je kan mixen en matchen en telkens weer een andere knuffel creëert. Op vb. Instagram (en in de loop van de week ook op de blog van Petit a Petit + Family) kon/kan je ongelooflijk mooie exemplaren zien passeren (#urbanjungledoll en #petitapetitandfamily) en inspiratie op doen!
Voorlopig krijg je bij de knuffelpatronen al enkele patroontjes voor kleding voor de knuffels. Achter de schermen wordt verder gewerkt aan een uitgebreidere garderobe! Hierover later mee...

Behalve het patroon voor een konijn... 

testte ik ook het patroon voor een hond... 

Ik weet het, het is een aparte... Hij heet niet voor niets Robbie... Robbie kreeg een Marsupilamivelletje: zoonlief (de rechtse hieronder ;-)) heeft het voor rare rassen...  

Knuffels maken is een beetje als tassen naaien: je hebt heel wat patroondelen en ik vind het priegelwerk... Ik testte het patroon tijdens ons naaiweekend en was er wel wat uren zoet mee maar het resultaat is echter zoooooo bevredigend!!! De kinderen slapen met de knuffels in hun armen en zijn er weg van. Dat is het leuke aan deze knuffels: ze zijn zo groot dat ze echt gezellig vast te pakken zijn!

Het is wel aan te raden goed na te denken over de keuze van de ogen en de rest van het gezicht van de knuffel: de stand van ogen, mond enz... bepalen de uitstraling van de knuffel. Tijdens het naaiweekend kreeg ik zelf de nodige hulp van mijn (naai)vriendinnen ;-). 


De lancering van de knuffels komt net op tijd: nog even en de cadeautjesperiode begint! Ideaal dus om deze patronen aan te schaffen. Aarzel vooral niet om de webwinkel van Petit a Petit + Family te bezoeken. Nog tot woensdag staan de nieuwe patronen in solden ;-).


Oeps, voor ik het vergeet, ik zou nog een winnaar aankondigen ;-):

Proficiat
georgina12

 Jij wint een Rosie & Me patroon naar keuze en je mag contact nemen met De Stoffenkast voor een stofje! Geef je naam en adres even door (naaisgerief@yahoo.com) zodat we verder kunnen afspreken. 
 


Naaisgroeten van TinneV!
 

14 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja, die patronen zijn echt suuuuuuuuuper. Ik ben over mijn resultaten nog niet 100% tevreden dus er moeten er zeker volgen om het één en ander te perfectioneren ;-)

      Verwijderen
  2. Zooo leuk die grote knuffels! Mooie exemplaren zijn dit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je ;-). Die hond vind ik toch zelf vooral een raar exemplaar ;-DDD. Maar wel heel erg uniek ook ;-)

      Verwijderen
  3. Oh, ik beloofde mezelf niets nieuws meer te kopen, maar deze knuffels kan ik toch maar moeilijk weerstaan? Toch niet met twee echte knuffelaars in huis die nooit genoeg knuffels hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hier MOET je echt een uitzondering voor maken! Ze zijn zo apart en je krijgt echt waar voor je geld ;-). Ik voel me een echte marktkramer maar ik meen het! ;-)

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Ik ook! Maar dat mag ik niet te luidop zeggen want de Robbie is van het jaloerse type!

      Verwijderen
  5. Leuke familie, ik zou niet weten wat kiezen. Had ik maar wat meer tijd, ik maakte er voor elke nieuwe spruit in ons omgeving eentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een reuze leuke knuffels. Mijn vingers jeuken om er ook minstens een te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!