zondag 16 april 2017

Winnaar Paaswedstrijd Candy Jurk én stofje!!


Nou nou zeg, het patroon Candy Jurk van La Maison is behoorlijk populair!!!! 

Het enthousiasme voor onze wedstrijd getuigt hier van...
Zoals beloofd maken we vandaag onze winnaar bekend. De paashaas heeft gekozen... Gisteren knipte ik netjes de namen van de deelnemers uit (sommigen gingen dubbel in de pot dankzij Instagram) en deze ochtend lag er en ei tussen de strookjes... 

Mijn knappe dochter kreeg een hamer in haar handen en klopte het geheimzinnige ei naar de Filistijnen!

video

Kijk even welke naam er uit kwam gepopt! Helaas werkt het filmpje niet voor iedereen dus zullen we bij deze de winnaar onthullen:
Proficiat Sarah Degryse!!!

"Waw, daarvoor waag ik graag mijn kans! Stofkeuze is zonder aarzelen "dots turquoise – Paapii". Heerlijk kleurtje en speelse stippen, om direct verliefd op te worden!! Bedankt ook voor de mouwentip onlangs, ik geef de boordjes-aanpak de volgende keer wel eens een kans."
Jij wint je stofje én het patroon! Mail je me op naaisgerief@yahoo.com zodat we je pakje kunnen versturen?  (laat je niets weten voor woensdag 26 april, dan gaan de namen nog eens in de pot en wordt een nieuwe gelukkige getrokken!)

Diegenen die niet gewonnen hebben: dit paasweekend krijg je met de code "paasei" nog 15% korting én gratis verzending bij een aankoop bij Stof en Belle!

Nog wat inspiratie nodig voor jouw Candy Jurk? 



(zie hier voor meer info)

Naaisgroetjes van TinneV en nog een fijn paasfeest!!!

13 opmerkingen:

  1. Ik zal wel niet gewonnen hebben, maar krijg filmpje niet geopend😃

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie weet... ;-). Nu lukt het misschien wel en anders schrijven we de naam van de winnaar hier morgen sowieso neer.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Nu misschien wel? Zo niet, morgen geef ik de naam gewoon zo weg. Jammer want het filmpje is wel goed gelukt ;-)

      Verwijderen
  3. Het lukte bij mij ook niet in Safari, maar wel in Chrome ... Proficiat aan de winnaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lukt mij ook niet, kan je de naam misschien verklappen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Morgen ;-). We willen nog even hopen dat het filmpje met een kleine aanpassing nu wel lukt.

      Verwijderen
  5. In chrome heb ik het kunnen bekijken :) Proficiat ad winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dikke proficiat aan de winnaar - en idd leuk filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen