zondag 16 april 2017

Nog een winnaar van onze Paaswedstrijd (nu meiwedstrijd) Candy Jurk én stofje!!


Nou nou zeg, het patroon Candy Jurk van La Maison is behoorlijk populair!!!! 

Het enthousiasme voor onze wedstrijd getuigt hier van...
(aangepast op 3 mei) Zoals beloofd maakten we op paasdag onze winnaar bekend. De paashaas legde een ei... Mijn knappe dochter kreeg een hamer in haar handen en klopte het geheimzinnige ei naar de Filistijnen! En... toen werd het stil... De winnaar liet tot op vandaag niets weten... Hoe jammer voor haar maar... wij mogen we nog eens kiezen. Hoe tof is dat! Twee keer hetzelfde kunnen wegschenken ;-). 


Onze nieuwe winnaar is...

Sofie@WenSJe!!!

"Heel tof, deze jurk! En zo'n goeie tips! Dank je! Ik waag ook graag mijn kans. En wel voor het splashed dots stofje van Pysselnabon! Fingers crossed."

Proficiat Sofie! Benieuwd naar wat jij gaat toveren! Verkijk vooral je kans niet en laat snel je gegevens achter (hieronder of per mail naaisgerief@yahoo.com) ;-).

Nog wat inspiratie nodig voor jouw Candy Jurk? 



(zie hier voor meer info)


Naaisgroetjes van TinneV en nog een fijn paasfeest!!!

17 opmerkingen:

  1. Ik zal wel niet gewonnen hebben, maar krijg filmpje niet geopend😃

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie weet... ;-). Nu lukt het misschien wel en anders schrijven we de naam van de winnaar hier morgen sowieso neer.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Nu misschien wel? Zo niet, morgen geef ik de naam gewoon zo weg. Jammer want het filmpje is wel goed gelukt ;-)

      Verwijderen
  3. Het lukte bij mij ook niet in Safari, maar wel in Chrome ... Proficiat aan de winnaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lukt mij ook niet, kan je de naam misschien verklappen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Morgen ;-). We willen nog even hopen dat het filmpje met een kleine aanpassing nu wel lukt.

      Verwijderen
  5. In chrome heb ik het kunnen bekijken :) Proficiat ad winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dikke proficiat aan de winnaar - en idd leuk filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohoooo!!! Joepie!!!! Zo tof seg! Dikke merci!! Ik heb je een mailtje gestuurd. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat leuke Candy jurkje is precies wat ik zoek voor kijn kleindochter, maar ik kan nergens aan het patroon komen, ook niet via La Maison Victor. Is er misschien iemand van wie ik het zou kunnen kopen? Daar zou u mij én mijn kleindochter heel erg blij mee maken!! Vr.gr. Angela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan volgens mij het patroontje via deze link gewoon bestellen hoor: https://www.lamaisonvictor.com/p/candy-jurk-patroon--video-nl/. Ik probeerde net en het lukte me om het patroon in de winkelmand te leggen...

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!