vrijdag 12 mei 2017

Monday to Sunday Joggers

Onlangs lanceerde Susana van SUCO by Susana een oproep om een nieuw patroon te testen. De Sunday Joggers beloofde een stijlvolle vrijetijdsbroek te worden en komt zijn belofte echt wel na. De broek werd hier al grondig getest en tot nu toe kreeg ik nog geen klachten ;-)! 



De Sunday Joggers heeft bovenaan een wat lossere fit en versmalt naar onder toe. Op die manier creëer je een broek die zalig zit en bovendien draagbaar is in verschillende omstandigheden. Ik voel bandwerk aankomen!



Ik gebruikte een donkerblauwe sweaterstof in combinatie met kobaltblauwe boordstof. Om de sweaterstof wat leuker, maar toch niet te opzichtig, te maken, bedrukte ik de stof met mijn easy screen print kit van Bobbinhood. Altijd een succes!



En ook onze photocrasher was weer van de partij ;)!

Patroon: Sunday Joggers van SUCO by Susana die je HIER kan donwloaden.

Naaisgroetjes van Tine!
BewarenBewaren

8 opmerkingen:

  1. Hopelijk kreeg je nog GEEN klachten! :) Leuke broek, ideaal jongensgerief, ik schuif hem bij op de lijst hier voor als Noa wat groter is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn kinderen en joggingbroeken gaan heel goed samen, dus voorlopig geen klachten ;)! Het patroon start al vanaf 12 maanden, dus je hoeft niet echt te wachten!

      Verwijderen
  2. Wauw super cool - ook de print trouwens

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!